Airline Tycoon Hangar

[Inne gry Tycoonowe] Rollercoaster Tycoon 3

Wtorek, 2005-08-30 12:43 :: NeRoK

Jeżeli nigdy nie grałeś w serię Rollercoaster Tycoon, najpierw przeczytaj artykuł o Rollercoaster Tycoon, a dopiero potem ten ;) – dlaczego? Tutaj opiszę, jakie zmiany zaszły w wersji 3, a pierwszy artykuł potraktujmy jako wstęp ;).

Zmiany w 3 części są bardzo duże. Najlepszym atutem jest grafika 3D. Kamerę można obracać we wszystkie strony, obniżać ją lub podwyższać!

W grze mamy 3 tryby rozegrania gry. Kariera – Tutaj spełniamy misję, Sandbox Mode – Ten tryb jest chyba najciekawszy i jest kompletną nowością. Mamy nie ograniczoną gotówkę, dostępne wszystkie atrakcje. Bawimy się ile chcemy! Custom scenario – Możemy zagrać we własne scenariusze, lub te które pobraliśmy z Internetu. Jeżeli znudziła nam się gra, będziemy mogli stworzyć nowe rodziny, budynki, rollercoastery, czy własne scenariusze – wszystko bez limitów pieniężnych!. Jeżeli w starszych wersjach gry, stworzyliście ciekawe rollercoastery i chcielibyście się nimi przejechać – nic prostszego! RCT3 potrafi, odtworzyć rollercoastery ze starszych wersji i przenieś je na świat RCT3. Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak kliknąć 2x na wagon, i przejechać się naszą kolejką – naprawdę, świetny widok!.

Niestety, w RCT3, parametry budowy są trochę inne. W starszych wersjach kolejka mogła jechać prosto i prosto, aż do stacji. W RCT3 zatrzyma się. Nie wszystkie atrakcję z tego powodu będą działać. Nie możemy też odtworzyć niektórych rollercoasterów. Z drugiej strony - teraz budowa stała się bardziej realna. Do wyboru mamy kilkanaście wejść i wyjść. Jedno może być w kształcie rakiety, a drugie w kształcie drzewa. Wszystkie obiekty infrastruktury podzielono ze względu na wygląd, dzięki temu nasz park może zamienić się w Westernowe Rancho, czy dżunglę - możliwości jest dużo. To tyle o budowie atrakcji.

W RCT3 można stawiać ‘budynki’. Jednym z nich jest pałac. Otrzymujemy gotowe części np. mury, wieże, drzwi okna, i wszystko składamy w jedną całość – przy odrobinie wysiłku efekt może być naprawdę imponujący. Zadbano także o stoisko z pierwszą pomocą. Możemy także wybudować stoisko z balonami w kształcie UFO, lub stoisko z Westernowymi czapkami. Każdy zwiedzający lubi co innego – teraz możemy dowiedzieć się na jakich atrakcjach lubi jeździć; spokojnych, czy niebezpiecznych rollercoasterach. Nasz park mogą odwiedzać VIP’y, jednak na to trzeba długo pracować. Zupełną nowością jest pokaz sztucznych ogni. Na planszę wstawiamy fajerwerki, dajemy podkład muzyczny, ustalamy termin i do dzieła! Aby uatrakcyjnić nasz park, możemy wybudować pirata, który będzie machał szablą, albo wybuchający wulkan. Jednym słowem w grze wybudujemy park swoich marzeń.

Screeny

NeRoK, 30.08.2005 r. ostatnia aktualizacja: 11.03.2018 r.

Copyright © 2003 - 2024 Airline Tycoon Hangar.
Powielanie jakiejkolwiek części serwisu bez zgody redakcji zabronione.