Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maslanka Kontroler biletów
Posty: 360 Dołączył: 11 Gru 2021
|
|
| |
|
Jesli chodzi o organizacje i zaplanowanie przestrzeni biurowej, to najistotniejsza kwestia bedzie zainwestowanie w porzadne meble. Szczegolnie wazne sa fotele i biurka dla pracownikow, tutaj trzeba zadbac o wygode i BHP, inaczej ludzie beda narzekac na bole plecow. Sa teraz takie biurka z regulacja wysokosci blatu, ktore pozwalaja na ustawienie odpowiedniego stanowiska pracy. Sa dostepne w wielu sklepach internetowych, przykladem moze byc - Meble metalowe, biurowe - Sklep Metal-Meb https://metal-meb.pl/ |
|
Powrót do góry |
|
|
amity M?odszy m?otkowy
Posty: 1 Dołączył: 22 Maj 2023
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lonto567 M?odszy m?otkowy
Posty: 4 Dołączył: 25 Maj 2023
|
|
| |
|
Bardzo dobrze, ?e ten temat powsta? |
|
Powrót do góry |
|
|
Lonto567 M?odszy m?otkowy
Posty: 4 Dołączył: 25 Maj 2023
|
|
| |
|
Bardzo dobrze, ze ten temat powstal |
|
Powrót do góry |
|
|
Maslanka Kontroler biletów
Posty: 360 Dołączył: 11 Gru 2021
|
|
| |
|
Wspominaliscie wczesniej tez o sprzataniu biura, wiadomo, ze im wiecej pomieszczen i korytarzy, tym trudniejsze jest to zadanie. W przypadku calych biurowcow i zakladow pracy, trzeba takie zadania powierzac profesjonalnym firmom sprzatajacym. W internecie mozna znalezc wiele ogloszen o sprzatanie firm, przykladowa oferte mozna zobaczyc tutaj https://apa-group.pl/ A jak jest to rozwiazane w waszych firmach? |
|
Powrót do góry |
|
|
okinama34 M?odszy m?otkowy
Posty: 1 Dołączył: 26 Cze 2023
|
|
| |
|
Nie mam poj?cia, o co ci chodzi, ale daj mi chwil?, to ogarn?. _________________ Linia kropluj?ca |
|
Powrót do góry |
|
|
okinama34 M?odszy m?otkowy
Posty: 1 Dołączył: 26 Cze 2023
|
|
Powrót do góry |
|
|
okinama34 M?odszy m?otkowy
Posty: 1 Dołączył: 26 Cze 2023
|
|
Powrót do góry |
|
|
okinama34 M?odszy m?otkowy
Posty: 1 Dołączył: 26 Cze 2023
|
|
Powrót do góry |
|
|
okinama34 M?odszy m?otkowy
Posty: 1 Dołączył: 26 Cze 2023
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maslanka Kontroler biletów
Posty: 360 Dołączył: 11 Gru 2021
|
|
| |
|
Wracajac jeszcze do srodkow czystosci i sprzetu do sprzatania, to wiadomo, ze prowadzac firme swiadczaca takie uslugi, trzeba miec gdzie uzupelniac zapasy. Rzeczy takie jak mopy, dozowniki do mydla, pojemniki na papier toaletowy mozna teraz kupic w wielu sklepach i hurtowniach internetowych. Przykladowa oferte mozna zobaczyc tutaj Profesjonalne srodki czystosci - sprzet do sprzatania | Sklep higienapartner.pl https://higienapartner.pl/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Dora12 Specjalista ds. dmuchania opon
Posty: 101 Dołączył: 04 Sty 2023
|
|
| |
|
Jesli macie mozliwosc powiekszenia swojego biura, to mysle, ze warto umiescic w nim biurka z regulowana wysokoscia, bo to bardzo wygodne rozwiazanie do pracy. Zwroccie uwage na strone Meble metalowe, biurowe - Sklep internetowy szafybiurowe.eu - https://szafybiurowe.eu/ , jesli zalezy Wam na sprawdzonej ofercie mebli biurowych. |
|
Powrót do góry |
|
|
Maslanka Kontroler biletów
Posty: 360 Dołączył: 11 Gru 2021
|
|
| |
|
Jesli chodzi o sprzet elektroniczny do biura, to w wielu firmach przydac moze sie drukarka termotransferowa do etykiet. Takie urzadzenie pozwala szybko wydrukowac samoprzylepna etykiete, moze to byc opis produktu albo list przewozowy na paczke. Jesli przymierzacie sie do kupna takiej drukarki, to warto wiedziec jak wyglada uzytkowanie, jakie materialy eksploatacyjne sa potrzebne. W sieci jest kilka artykulow na ten temat, miedzy innymi ten https://sklep.lagraf.com.pl/jakie-sa-materialy-eksploatacyjne-do-drukarki-termicznej/ |
|
Powrót do góry |
|
|
ramus3 M?odszy m?otkowy
Posty: 4 Dołączył: 17 Paź 2023
|
|
| |
|
Bez przesady, warto uwzglednic rozne strony tej kwestii. Roznorodnosc opinii jest cenna. |
|
Powrót do góry |
|
|
alexaa M?odszy m?otkowy
Posty: 8 Dołączył: 06 Lut 2023
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|